TS Moravskoslezský kraj
TLUMOČNICKÁ SLUŽBA JAKO SOCIÁLNÍ SLUŽBA
Nový klient
Při prvním setkání s tlumočníkem Vás informujeme o podmínkách poskytování tlumočnické služby ČUN, o vašich právech a povinnostech a o právech a povinnostech tlumočníka. Pokud s našimi podmínkami budete souhlasit, požádáme Vás o vyplnění Smlouvy o poskytování tlumočnické služby a stanete se naším klientem. Smlouva zahrnuje Vaše jméno, adresu, datum narození, kontakt, uzavření smlouvy na dobu ne/určitou, preferovaný typ tlumočnické služby (ambulantní/terénní/oboje) a Váš podpis. Všechny informace bezpečně schraňujeme. Jsme vázáni zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Jak objednat tlumočení:
Tlumočníka si můžete objednat prostřednictvím zprávy přes SMS nebo WhatsApp přimo některé naše tlumočníky:
Irena Štundová (SMS nebo WhatsUp) mobil: 778 009 503
Danuše Lukasová (SMS nebo WhatsUp) mobil: 774 789 643, nebo skype: Lukasovadanuse
nebo na emailu ostrava@cun.cz (můžete také poslat video v českém znakovém jazyce). Tlumočníka si můžete objednat i osobně v kanceláři ČUN Ostrava.
Při objednání tlumočení uvádějte:
- Datum, na kdy potřebujete objednat tlumočníka.
- V kolik hodin.
- Adresu, kde bude tlumočení probíhat.
- O jaké tlumočení jde.
- Místo, kde se s tlumočníkem sejdete.
Pracovní doba TS Moravskoslezský kraj:
TERÉNNÍ SLUŽBA | AMBULATNÍ SLUŽBA | |
---|---|---|
Pondělí | 8:00 – 17:00 | |
Úterý | 8:00 – 17:00 (11:00 – 14:00*) | |
Středa | 8:00 – 17:00 (11:00 – 19:00*) | |
Čtvrtek | 8:00 – 17:00 (8:00 – 12:00*) | 14:00 – 18:00 |
Pátek | 8:00 – 13:00 |
Tlumočení probíhá v pracovní době tlumočníků, na základě domluvy je možné objednat si tlumočníka mimo tuto pracovní dobu. Nejlépe je dobré časy směrovat při terénní službě podle tučně vyznačených doporučených časech terénní služby. O přidělení tlumočníka v určitý čas rozhoduje vedoucí služby.
Rozcestník s více informacemi
- Naši pracovníci
- Pravidla služby
- Rozpis služeb
TLUMOČNICKÁ SLUŽBA JAKO FAKULTATIVNÍ SLUŽBA
Pokud daná služba nenaplňuje podmínky zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách a nelze ji považovat za základní činnost registrované sociální služby, budeme muset požádat právnickou osobu či jinou fyzickou osobu (kromě osob se sluchovým postižením – ty vždy službu musí mít zdarma) či se pokusíme z jiného projektu mimo sociální službu tuto pomoc zajistit. O tom, zda je to sociální služba nebo není, rozhoduje vždy vedoucí, který vše musí posoudit na základě standardů dané sociální služby.